Feugiat nulla facilisis at vero eros et curt accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril.
+ (123) 1800-453-1546
info@example.com

Welcome to MedicalPress a Premium Medical Theme

Disciplines

Manuele therapie

Manuele therapie richt zich in eerste instantie op het achterhalen van de oorzaak van uw klachten. Oorzaken kunnen veroorzaakt worden door een ‘dysfunctie’ elders in het lichaam.

Bobath

Deze behandeling streeft naar het verbeteren en versterken van kinderen met een hersenaandoening, neuro-motorische problematiek of een ontwikkelingsstoornis.

psychologie

Psychomotoriek bij kinderen

De psychomotoriek richt zich op de samenwerking tussen de motoriek, het emotionele en het denkvermogen.

psychomotoriek

Zwemlessen voor kinderen

Wij geven zwemlessen aan kinderen met een beperking, met een ontwikkelingsvertraging, met DCD, met een mentale beperking of volwassenen met een fysieke beperking.

Orthopedische revalidatie

Deze discipline is zeer ruim toepasbaar en omvat alles van het volledige skelet, van spieren tot gewrichten, botten en pezen.

Redcord

Door middel van instabiele koorden en het lichaamsgewicht van de patiënt heractiveren we de spieren.

medical taping

Manual medical taping

Medical taping ondersteunt spieren, verwijdert (lymfe)oedeem en bloeduitstortingen, vermindert pijn en verbetert gewrichtsfuncties.

Sportrevalidatie

We starten steeds met een grondige anamnese en screening: zo traceren we de oorzaak van de klacht.

rugschool

Rugschool

Samen tekenen wij voor u een rugschoolprogramma uit, en versterken wij deze spiergroepen.

Dry needling

Met een kleine naald wordt in bepaalde punten van de spier geprikt, waardoor deze op een snelle manier langdurig ontspannen blijven.

Osteopathie

Osteopathie is een manuele behandelingsvorm die gericht is op functiestoornissen en zich richt op het losmaken van het bewegingsstelsel, organen en alle andere weefsels.